Re: komputer do 2200, wymiana starych bebechow czy caly nowy?

Autor: reles <kurld_at_no2.pl>
Data: Tue 14 Jul 2009 - 22:22:57 MET DST

Wiesław pisze:

> Adobe się tym chwali. Jeżeli nawet to za wiele, to skąd wiesz, że za jakiś
> czas nie przesiądzie się na "CS5"? Widać przecież, że robią coś w tym
> kierunku.
> I znowu wymiana karty? To ma być platforma na dłużej.

Nie wiem czy to poprawią, imo raczej już bliżej niż dalej do granicy
stosowalności GPU w tych rozwiązaniach, po prostu nie jest to aż tak
potrzebne, szczególnie przy współczesnych wydajnych procesorach.

Druga sprawa, nikt nie będzie przechodził z CS4 na 5. To się zwyczajnie
nie opłaca. W większości firm cały czas standardem jest CS2, często
spotyka się jeszcze pliki z CS1, CS3 rzadko, CS4 prawie wcale.