Re: komputer do 2200, wymiana starych bebechow czy caly nowy?

Autor: ja.rs.em <jarsem_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 14 Jul 2009 - 20:15:30 MET DST

Grzegorz Prędki <klark[USUN@TO][malpa]transkomp.com> napisał(a):

> Daj jakis przyklad to ocenimy. Problem jest taki, ze przyszlosciowa
> platforma kosztuje sporo wiecej niz obecny wydajny zestaw, ale taki z
> ktorym za 2 lata bedziesz mial problem z rozbudowa (np. lga775 intela).
> Jesli nie masz w planach takiej rozbudowy moze warto zlozyc cos tanszego?

a pierwszy z brzegu:
wybralem takie z cena, ktora mi daje jescze jakis zapas na zmiany

PŁYTA GŁÓWNA MSI K9N6PGM2-V OPIS
PROCESOR CZTERORDZENIOWY AMD Phenom II X4 Quad Core 940, 4 x 3GHz,
45nm, BOX
CHŁODZENIE ORYGINALNY RADIATOR Z WENTYLATOREM AMD
PAMIĘĆ 2GB/800 DDR2 - no ramu to sobie doloze
DYSK TWARDY SATA2 500GB 16MB CACHE
NAPĘD OPTYCZNY DWUWARSTWOWA NAGRYWARKA DVD X20 +/-
KARTA GRAFICZNA NVIDIA GEFORCE 9600GT 512MB 256BIT DDR3 TV/DVI/D-SUB
(OBSŁUGA DirectX 10, OpenGL 2.1, Shader Model 4.0)
OBUDOWA DO WYBORU (AUDIO I USB Z PRZODU OBUDOWY) Z ZASILACZEM
4LifeHF 450W Premium PFC SILENT 12CM WOLNOOBROTOWY WENTYLATOR, BARDZO CICHA PRACA
KARTA MUZYCZNA ZINTEGROWANA 7.1 (8-KANAŁOWA)
KARTA SIECIOWA ZINTEGROWANA 10/100
DODATKI STEROWNIKI DO XP I VISTY, KABEL ZASILAJĄCY
koszt tego z przesylka:1850 pln

drugi:
Quad Core AMD PHENOM II X4 940 AM2+ (4x 3GHz) Socket AM2+, 8MB cache,
taktowanie 4x 3 GHz
(wewnętrznie FSB 3600 MHz),proces technologiczny 45 nm, wersja box z wentylatorem.
Płyta Główna ASUS M3N-H/HDMI GF8300 AM3 nForce 8300, FSB 1800Mhz, DDR2 1066,
PCI-E x16 2,0
Pamięć RAM 4GB 800Mhz 2x2GB Dual Channel
Zintegrowana Karta Graficzna NVidia GeForce 8300 512MB MAX DirectX 10, OpenGl
2.0, Shader Model 4.0, PureVideo HD
Dysk Twardy 500GB SATA 2 Serial ATA 2 300
Nagrywarka DVD 22x DVD+/-R 20x, DVD+RW 8x
Karta dźwiękowa Realtek ALC883
Karta Sieciowa 10/100 Mbit/s
Obudowa I-BOX LION 706LK z zasilaczem 400W razem z przesylka to kosztuje 1700 pln

krotka pilka: zestawy wychodza taniej niz w sklepach w Toruniu, a przeciez ci
z allegro tez ponosza koszty?