Re: gdzie naprawię zasiliacz w Warszawie

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Tue 14 Jul 2009 - 16:25:20 MET DST

PaweL wrote:
> cześć,
>
> mam niedziałający zasilacz ModeCom Feel II 400W. Gdzie w Warszawie mogę go
> naprawić? Czy to jest opłacalne? Zailacz nie zadymił, nie śmierdzi.

- nowy kosztuje ~100zł
- z reguły unikam naprawiania zasilaczy (no chyyyba
że to tylko wiatrak szaleje),
- pamiętaj, że złej jakości / uszkodzony zasilacz
może być sporym zagrożeniem dla elementów komputera

p.s. Feel II to zasilacz cieszący się b. złą sławą.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,