Re: 4770 - uszkodzona czy sterowniki

Autor: Eryk <toniejestprawdziwy_at_mail.pl>
Data: Tue 14 Jul 2009 - 11:34:37 MET DST

> Spróbuj jeszcze zamienić miejscami monitory. Może to wina kabla/monitora?
> Jak nie to na gwarancję. Nie stwierdziłem takich objawów pod 9.6.

Przełączyłem kable, gry po zmianie chodzą ok. Na ewentualne psucie będę
musiał poczekać kilka godzin bo nie potrafię go wywołać, zobaczymy.

(do BartkaK) Monitor na którym się psuje ma tylko wejście analogowe więc
jest połączony przez przejściówkę. Czy to może mnieć wpływ?

Karta współpracuje z E8400 podkręconym do 3600 czy to może być wynik
podkręcenia? W grach chodzi idealnie tylko w spoczynku się psuło.

Pzdr
Eryk