Chciałbym się upewnić - zepsuta 7600gs (?)

Autor: vcore <mail*wytnij*_at_vcore.pl>
Data: Tue 14 Jul 2009 - 11:19:47 MET DST

Witam,

wczoraj po odpaleniu PC zauwazylem na monitorze rozowe kropki, na poczatku myslalem ze sa to
badpixele, nastepnie odpalilem gre (quake III) i zwiesil mi sie caly system, zresetowalem - pozniej
wlaczylem mniej wymagajaca gre - red alert 2, no i na gorze ekranu zaczely sie pojawiac kolorowe
paski, pozniej po wylaczeniu gry odpalilem film (xvid avi) i zaczal sie zwieszac co 5sek, pozniej
zresetowal mi sie PC (BSOD), po zalogowaniu do systemu zobaczyłem cos strasznego, mianowicie:
http://vcore.pl/img/bsod/P1040864.jpg
http://vcore.pl/img/bsod/P1040865.jpg
http://vcore.pl/img/bsod/P1040867.jpg
http://vcore.pl/img/bsod/P1040868.jpg

Taki stan pojawia sie co jakis czas (20-30min) po kilku sek zawiesza sie system, a nastepnie wylacza
sie monitor, czasami udaje sie go wlaczyc od nowa i pojawia sie pulpit bez zadnej skazy, a czasami
komputer sie resetuje

Chcialbym sie upewnic czy jest to padnieta karta graficzna czy MOŻLIWE ze jest to jakis inny
uszkodzony element?

karta 7600gs gigabyte PCI-E

Sterowniki i directX przeinstalowalem, nic nie pomogło

Pozdrawiam,

--
Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl