System widzi 2GB RAM zamiast 3GB

Autor: Robert <robert_at_domain.com>
Data: Mon 13 Jul 2009 - 18:45:29 MET DST

Witam! Mam Notebook ASUS F5RL-AP105E z 1GB RAM. Po dokupieniu 2GB RAM
Kingston sodimm 667MHz system Windows Vista powinien widzieć 3GB, a
widzi tylko 2GB. Po wyjęciu starej pamięci (1GB) i pozostawieniu tylko
nowej (2GB Kingston) system w ogóle się nie odpala. Potraficie mi
poradzić, w czym może tkwić problem? Najpierw myślałem,
że pamięci się gryzą. Ale na samej nowej komputer w ogóle nie działa,
więc raczej nie o to chodzi. Podałbym firmę starej pamięci, ale nie
potrafię jej odczytać...

Robert