Re: MAC co za i przeciw?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Mon 13 Jul 2009 - 16:28:11 MET DST

On Mon, 13 Jul 2009 15:28:18 +0200, "Mikolaj Tutak"
<mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> wrote:

>Zainstaluj sobie ten "Spellcheck" bo walisz takie byki, ze oczy bola i
>jeszcze chcesz zrobic z tego cnote.

owszem, robie bledy, wstyd mi za to i juz przeprosilem. nie mam
zamiaru sie usprawiedliwiac, bo generalnie nie mam usprawiedliwienia,
poza szybkoscia zycia, ktora zmusza mnie do takiego niechlujstwa.
ty natomaist zastanow sie zanim cos napiszesz, bo oczy bola czytac i
szkoda czasu, nie mowiac, ze twoj wtret jest zupelnie poza tematem
grupy. <rs>

--
"My God is nicer than yours". Thomas Krupski