Re: tani PC do internetu

Autor: Mirek Ptak <nieprawdziwy_at_nieprawdziwy.pl>
Data: Mon 13 Jul 2009 - 15:06:16 MET DST

Dnia 2009-07-13 13:47, *miab* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

> Jak chcesz wkładać to np. ten:
> http://www.allegro.pl/item676439859_mini_atom_230_1_6ghz_2gb_cichy.html
> a tu juz włożyli za ciebie nowy dysk i nagrywarke CD(a nawet DVD):
> http://www.allegro.pl/item675366892_mini_atom_230_1_6ghz_2gb_500gb_hdd_dvdrw.html
>
> a tu dual core:
> http://www.allegro.pl/item680975109_mini_atom_dual_core_330_2gb_500gb_dvdrw.html

500-600zł.
http://www.allegro.pl/item676852623_dell_gx520_2_8ghz_2gb_40gb_combo_fdd_win_xp_fvat.html
To będzie bliżej :) i komputerek naprawdę fajny - wykonanie top.
Głośność - cóż to niestety P4 - może go być w niesprzyjających
okolicznościach słychać, ale bym nie demonizował :)

Pozdrawiam - Mirek

--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l