xbox 360 wireless receiver for Windows nie działa

Autor: Leszek <leszek47usunto_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 13 Jul 2009 - 11:36:44 MET DST

Cześć,

Strasznie się naciąłem, bo najpierw z głupoty kupiłem pada Microsoftu do
x-box 360, zamiast do PC-ta, a potem za ogromne pieniądze kupiłem "xbox
360 wireless receiver for Windows" (na obudowie nie ma słowa w środku
słowa gaming, więc to może nie być xbox 360 wireless gaming receiver for
Windows). Zainstalowałem sterownik (plik Xbox360_64Eng) pod Windows 7,
podłączyłem i pad się świeci, ale odbiornik nie świeci się w ogóle. Poza
tym przy podłączaniu odbiornika do USB nie ma żadnego komunikatu, że
zostało wykryte nowe urządzenie. Wciskałem przyciski na odbiorniku i na
padzie zgodnie z instrukcją znalezioną w necie, ale odbiornik nie
reaguje. Sprawdzałem pada tylko w Pro Evolution Soccer i nie działa.

Pomóżcie proszę.

Pozdrawiam,
Leszek