Re: MAC co za i przeciw?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 13 Jul 2009 - 08:11:23 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jacek Kauch"
>Przyznam, że zdałem się na Twoją inteligencję. Ale cóż... niestety, po raz
>kolejny się zawiodłem.

Och, och, och.

>Łopatologicznie: czytając Twoją wypowiedź,
>wypominałeś "rs" brak interpunkcji, polskich diakrytyków, myślałem, że sam
>wzniesiesz się na szczyty stosowania zasad. A tu gafy w cytowaniu, pięć
>wierszy cytowanego tekstu z czego istotny jeden, odpowiedzi zaledwie kilka
>wyrazów. I tak wiele razy.

O to robisz takie halo?
Nie przesadzaj. Jakbym zostawił całą wiadomość, a dopisał jeno trzy
linijki na końcu, miałbyś podstawy do marudzenia. A tak - bijesz pianę
niepotrzebnie. Czasy modemów telefonicznych minęły bezpowrotnie. Wolę
zostawić odrobinę więcej niż wyciąć za dużo, jak to niektórzy robią,
żeby zgubić kontekst.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Such booboos are generally harmless, so keep
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. going.(TeX)