Re: Czy przedłużacz USB może pogarszać zasilanie przez USB?

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sun 12 Jul 2009 - 23:54:24 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> 1) Możesz zdefiniować pojęcie "kabel do internetu"?

Kabel z wtyczką do gniazdka internetowego w ścianie, z drugiej strony
włączony do komputera.

> 2) Jeżeli to skrętka ethernetowa, to:
>
> a) możesz kupić dowolnej długości kabel w pierwszym
> lepszym sklepie komputerowym,

Nie mogę kupić, bo nie będzie działało i musiałabym zanosić do tej firmy,
tych panów do przeróbki.
Już jeden (kupiony na giełdzie komputerowej), ale z kolei bardzo długi
(żeby przechodził przez przedpokój do drugiego pokoju) trzeba było
przerabiać, bo internetu nie było.

> b) taka różnica długości nie ma najmniejszego wpływu
> na nic poza estetyką pomieszczenia.

Dzięki. Piszecie o konfliktach, gorszym odbiorze przy długim kablu i
zasugerowałam się tym internetowym.
Leży z tyłu i go nie widać, ale tyle tam jeszcze kabli... :-(

--
animka