Re: CF 300x porównywalna do HDD IDE co do szybkości?

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sun 12 Jul 2009 - 18:35:48 MET DST

news:2009071118233800@grush.one.pl...

> Ale karty CF nie nadają się do częstego zapisywania, więc
> przy normalnym wykorzystywaniu komputera szybko je szlag
> trafi.

To prawda, chociaż widziałem dysk SSD, w którym pracuje 6 kart SD po 16GB w
każdej. To rozwiazanie firmuje Acard, konstruktor sterownika do tego
badziewia.

> Takie rzeczy robi się ze specjalizowanymi maszynami, które
> raz ładują system, a potem pracują na samym RAM-dysku.

To jest raczej problem niedopasowania systemu operacyjnego do sprzętowej
charakterystyki dysków SSD. Vista bez specjalnych przeróbek raczej nie
bedzie dobrze współpracować z takimi dyskami. A na to się nie zanosi. Dla
Microsoftu zapotrzebowanie na to jest za małe.