Re: CF 300x porównywalna do HDD IDE co do szybkości?

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Sun 12 Jul 2009 - 09:03:58 MET DST

Alojzy Zakalec wrote:
> Korekta: co najmniej tak samo szybki lecz bezgłośny! Znaczy ten obecny
> Hitachi TravelStar bardzo głośny nie jest ale nadal jest
> najgłośniejszym elementem w całym laptopie co w nocy psuje cały
> efekt...

I tylko dlatego chcesz wymieniac? :) Mam w starym IBM dysk Fujitsu
MHT206RAH (80GB) i jest on w zasadzie calkowicie bezglosny - leciutenki
szum pracy mozna uslyszec jedynie w nocy, po przyblizeniu glowy do
laptopa, a (ciche!) terkotanie slychac jedynie podczas wybranych operacji
dyskowych. Podejrzewam, ze wiele wspolczesnych dyskow pracuje rownie
bezglosnie.
Poprzednio mialem kilka innych laptopow i dyskow, kazdy bardzo meczyl mnie
glosna praca.

k,