Re: Obudowa dysku zewnętrzenego na USB

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sat 11 Jul 2009 - 22:52:20 MET DST

JoteR pisze:

> No ale ta obudowa jest do dysków SATA, a Ty masz dyski PATA. Z tych, co
> figurują na tej stronie, najtańsza pasująca to GigaPod VI. Ale wywalać
> stówę, żeby podpiąć przedpotopowy dysk o równie przedpotopowej pojemności -
> to już lekka ekstrawagancja.

Przecież nie wyrzucę ot tak sobie dysków na śmietnik, ani nikomu też nie
oddam. Jeden jest sformatowany drugi z danymi.
Nawet jak dysk jest sformatowany to dane nadal można odczytać jak ktoś się
na tym zna.
Jak skutecznie nie za bardzo przemęczając się rozwalić te dwa dyski ?
Myślałam o dziurze zrobionej wiertarką, ale żaden chłop z wiertarką mi się
nie napatoczył.

--
animka