Re: Jaki szybki dysk?

Autor: lamer <lamer_at_pl.pl>
Data: Sat 11 Jul 2009 - 20:26:59 MET DST

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:h2skkf.8fk.0@poczta.onet.pl...
> "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> wrote in message

> To źle widzisz, bo tam Pszemol zadaje PYTANIE lamerowi.

Że się chyba wstrzymam. Do laptopa nic sensownego i tak nie wstawie, bo nie
ma nawet SATA.
Stacjonara moglbym tanio odrestaurowac, ale jak tylko jest upal, to nie moge
siedziec w pokoju, gdzie stoi stacjonar, bo on stoi na poddaszu i
temperatury sa tragiczne. Laptopa moge zniesc kilka pieter nizej, ale
stacjonara z monitorem to mi sie nie bedzie chcialo. No, a nowy laptop to
niestety juz spore koszty, tym bardziej, ze chce kupic do niego normalny
monitor ;/
Takze na razie korzystam z dysku USB, ktory jest calkiem szybki.
Ale jak juz bede kupowal to pewnie zwyklego HDD.
Takze dzieki za wszelkie odpowiedzi :)

lamer