Re: Jaki laptop 17 cali?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sat 11 Jul 2009 - 19:52:24 MET DST

Proces januszek <januszek@polska.irc.pl> zwrócił błąd:

> Nie chodzi o to, ze HP sa drogie tylko o to, ze tanie HP od normalnych
> HP dzieli jakosciowa przepasc ;)

Dokładnie. Ja znam (sam kupowałem) już dwa HP Paviliony które w końcu
padły od przegrzania. Próbowałem jednego odkurzyć, ale nie pomogło, coś
- radiator pewnie - musi już nie kontaktować. Na początku chodziły cicho
i żwawo. Mam też droższego HP i on jest wyraźnie klasy, aczkolwiek też
sie zakurzył po roku i znacznie zwolnił - ale tu da się wszystko
wybebeszyć i odkurzyć jak trzeba.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8