Re: Obudowa dysku zewnętrzenego na USB

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Sat 11 Jul 2009 - 17:28:09 MET DST

Animka wrote:
> Czy jak włożę normalny dysk wyjęty z drugiego komputera i włożę do tej
> obudowy na USB to dysk będzie działał? Będzie widziany przez system?
> Popatrzyłam sobie teraz na takie obudowy, tylko nie wiem, którą tanią
> wybrać. W komputerze mam kontroler IDE Sata, w komputerze jest dysk na
> SataII.
> http://www.twenga.pl/cena/64637665.html
> http://www.twenga.pl/cena/53445634.html
> Albo który z tych?
> http://www.twenga.pl/cena/64637665.html

Powoli...
- "w komputerze jest kontroler IDE Sata" - czyli jest złacze do
standardowych (starszych) ide (szeroka wtyczka) i do SATA?
- kontroler jest w dysku twardym,
- http://www.twenga.pl/cena/53445634.html - do dysków laptopowych
  (2.5 cala)
- ogólnie wszystkie mi wyglądają na te do małych dysków, bo nie
widzę wzmianki, że dodawany jest zasilacz.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,