Re: dylemat czy isc w platforme AMD czy Intela?

Autor: Obser_wa_tor <rotwaresbo_at_ofu.xx>
Data: Sat 11 Jul 2009 - 10:17:01 MET DST

Użytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał w wiadomości
news:h38igr$31d$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> A to już sam musisz znaleźć. Zasadniczo Proline jak i Komputronik tanie
> nie są.

To że KT jest strasznie drogi to wiem, (juz tam nigdy nie kupuję tak jak
kiedyś). KT ma tylko znakomitą przeglądarkę produktów, więc często odwiedzam
ich stronę.
Co do Proline to miał kiedyś opinię jednego z najtańszych sklepów w Poznaniu
z tych większych sklepów, które dają poniekąd niepisaną gwarancję że nagle
nie upadną i nie będzie problemu z serwisem gwarancyjnym.
Taki np. ZNAK upadł (www.znak.pl) , ale ceny mieli tylko trochę niższe od
KT, a wyższe od proline

> W pierwszej jaką sprawdziłem hurtowni leży najtańszy powercolor za 405zł
> brutto,

Powercolor HD 4870 za 405 zł?

> znajdź sklepik mały który ci ściągnie po znajomości z małą marżą.

Chcę kupić całość sprzętu w jednym miejscu, żeby było prościej.
Może zrobię jak sugerujesz i poproszę znajomego, żebyć ściągnął z jakiejś
hurtowni online...
Tylko wtedy ewentualne wymiany gwarancyjne są wkurzające bo trzeba sprzęt
wysyłać kurierem/pocztą itp. :-/

pozdrawiam
Ob_ser_wa_tor