Dałemciała? Pilnie potrzebna pomoc!

Autor: <mumia.leninaWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Sat 11 Jul 2009 - 08:27:01 MET DST

Nieświadom ryzyka nabyłem używanego laptopa.
Zainstalowany był świeży xp pro (3SP i nieaktywowany).
Po aktywacji windowsa dowiedziałem się że powinieniem wgrać sterowniki do niemal
wszystkiego;)
Sterowniki zostały wgrane.
Całość działała poprawnie - zgodnie z oczekiwaniami.
Ale tylko parę godzin!
Dziś rano odpalam sprzęta - problemy z siecią WiFi.
Zaczynam w tym grzebać pojawia się sieć ale bez dostępu do internetu.
Podczas dalszej walki z siecią pojawia się pierwszy zwis a po nim bluskrin o
zrzucaniu pamięci. Reset. Niby się uruchamia ale po kilku operacjach znów to
samo.
Sprawdzam - pamięć grafiki ustawiona jest w biosie na auto więc zmieniam na 64
(tak być powinno) - nawet się nie uruchamia. Przy 32 to samo. Po powrocie na
auto windows sprawia wrażenie jakby miał zamiar się uruchomić jednak kończy sie
to resetem.

Spieprzyłem coś w systemie - instalować go jeszcze raz?
Zdechła pamięć?
Coś innego??