Re: Prosze o pomoc. Komputer się wyłącza.

Autor: Łukasz <psznuzio_at_wp.pl>
Data: Fri 10 Jul 2009 - 23:51:27 MET DST

oki zrobiłem jak prosiliście. Teraz instaluje Terminatora na którym tak mi
się dzieje i zobaczymy. Czytałem też na forum że nie tylko mi się takie
rzeczt dzieją. I właściwie wszyscy piszą że jest to wina zasilacza. Ten
Medcom Fell 3 który posiadam może faktycznie nie jest najlepszej klasy i
może nie ma wystarczającej mocy do pociągnięcia mojego sprzętu.

Użytkownik "Michal AKA Miki" <jakistammichal@z.onetu.pl> napisał w
wiadomości news:h38aek$heo$1@inews.gazeta.pl...