Re: Prosze o pomoc. Komputer się wyłącza.

Autor: Papa Smerf <Papa_at_zagurami.zalasami.trala.la>
Data: Fri 10 Jul 2009 - 18:40:22 MET DST

Órzytkownik "Łukasz" napisał:
> Hmm... żaden właśnie niebieski ekran się nie pojawia. Patrzyłem na
> temperature "scalaków" płyta główna norma 50 stopni procek maks 60stopni
> natomiast grafika 84maks ale z tego co wiem te G forcy z serii G200 grzeją
> się strasznie. Jeżeli myślisz że jest to problem temperatury to może
> powinienem kupić jakiś dodatkowy wiatrak do obudowy?

temperatury to faktycznie masz koszmarne, o ile płyta i procek jeszcze ujdą,
to 85stopni na grafice to już lekka przesada:O(jak ją zmierzyłeś?:O)
zanim zaczniesz kupować to może najpierw zainstaluj program diagnostyczny
np: Evest home edition, obciąż czymś proceki grafikę na maksa i poobserwój
napięcia na zasilaczu,
jesli będzie ok, to zrób test pamięci memtestem, i procka, ogulnie potestuj
może co sie da, bo podobne obiawy moze dawać praktycznie wszystko:O)