Re: Czy przedłużacz USB może pogarszać zasilanie przez USB?

Autor: JwZw <jwzw_at_interiaaa.pl>
Data: Fri 10 Jul 2009 - 18:03:07 MET DST

news:2009070520413900@grush.one.pl...

> Zazwyczaj jednak jedno z drugim jest mocno związane.

Cena nic tu nie znaczy.
Dla przykładu porządny kabel USB A/B 3m zapakowany w woreczek (NoName -
czytaj R.O.Ch) i rzycony w dolny regał MediaMarkt kosztuje 9 zł. Ten sam
kabel (na 100% ten sam - długo go oglądałem i szukałem haczyka) zapakowany w
ładny blisterek Hamy czy kogos tam i powieszony 1 metr nad tymi rzuconymi
luzem, kosztuje 36.99 zł
Powiedziałbym, że zazwyczaj to ile zapłaciłeś, oznacza tylko jak bardzo
byłeś leniwy w poszukiwaniach ;-)