Re: Cos blokuje zasilacz

Autor: Karol Biernacki <wypasiony_at_gmail.com>
Data: Thu 09 Jul 2009 - 13:31:53 MET DST

> Kamienie przeciw dolarom, że to zasilacz.
Pisalem ze po zmienie zasilacza to samo ;]

>Zimny - jako tako chodzi. Jak sie rozgrzeje - pada.
Zonk zaraz po podmianie zasilacza tez nie chcial wstac ;)

> Jak całkiem padnie może pociągnąć ze sobą płytę,
> napędy czy co tam jeszcze. Warto ryzykować?
Warto bo wymienialem kilkanascie zasilaczy i nigdy nic wiecej nie
polecialo wiec ryzyko raczej male zwlaszcza ze mam 3 takie
zasilacze ;)

>Dwa razy mi sie zdarzylo :) Objawy bardzo podobne.
Niestety od wczoraj chodzi bez fdd,dvd,panelu usb, lpt i tez sie
powiesil ;]