Re: Jaki laptop 17 cali?

Autor: miffy <no_at_no.pl>
Data: Thu 09 Jul 2009 - 10:40:15 MET DST

Kot Prezydenta pisze:

> no i tu masz problem bo albo będzie cichy i nie będzie się grzał albo będzie
> miał wypasioną grafikę która produkuje w grach czy iinym większym obciążeniu
> duże ilości ciepła z którą zazwyczaj lapki sobie nie radzą. Nawet jeśli na
> starcie będzie ok to musi mieć genialny i ragularnie czyszczony układ
> wentylacji to po jakimś czasie będa te same problemy. To jest laptop i nie
> ma jak komputer stacjonarny ogromnej skrzynki i 15 wentylatorami i musi się
> grzać jak ma działac tak samo wydajnie jak PC. Z przegrzewania się słyna
> właśnie HP i te duże i te małe.

> [...]
No dzięki. W sumie święta racja, cudów nie ma co oczekiwać. Ale tak się
zastanawiam, bo mam jeszcze w domu notebooka e-machnies (acer?) z takim
samym prockiem jak ten mój HP (tez mniej więcej z tego samego okresu) i
ten się już tak nie grzeje i nie huczy. Wiatrak sie włącza przy większym
wysiłku ale nie zagłusza a przy normalnej pracy (internet) rzadko go
słychać.

A nowy to "niestety" musi być laptop. Ok, pomińmy kwestię ciszy i
powróćmy do reszty pytań, czyli, co wybrać, czego unikać itp. ;)