Re: Od 3 dni próbuję ściągać sterowniki (Samsung)

Autor: maX <aver_at_wywaltointeria.pl>
Data: Wed 08 Jul 2009 - 23:12:13 MET DST

Użytkownik "darnok" <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> napisał w
wiadomości news:h32she$pca$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Uzyj jakiegos programu do sicagania - np Flashget.
> Ciagnie mi 5 czesci pliku na raz - srednia predkosc ponad 100kB/s :)
> Ma tez wznawianie przerwanych plikow.

Nie wszystkie servy umozliwiają kontynuacje ściągania po przerwaniu.
Getright zgłasza w takim przypadku "this server not support resume".
Z drugiej strony i zwykła ściągałka IE, jak plik nie jest zbyt długi, to
"pamięta" tą anulowaną część i nieraz po ponownym połączeniu kontynuuje
ściąganie, zamiast ściągac od poczatku.

> Sciagac i udostepniac mi sie nie chce.

Warto tez poszukac czy gdzieś na sieci (np.na stronach Samsunga w innych
krajach) nie ma kopii tego pliku (długą nazwe pliku można wtedy
"kopiuj/wklej" w googla). Widze że kopie tych plików są m.in. na niemieckiej
stronie Samsunga i ściągają się w tempie 1MB/s

No i (tak juz zupełnie na marginesie) w driverach do lapków jest pewnie
podobnie jak w driverach do desktopów, czyli producent wypuszcza jeden
mega-driver do wszystkich swoich np.kart sieciowych, muzycznych czy
chipsetów. Czyli dany driver będzie i na innych stronach, pewnie w nowszej
wersji.