Re: MAC co za i przeciw?

Autor: Papa Smerf <Papa_at_zagurami.zalasami.trala.la>
Data: Wed 08 Jul 2009 - 22:06:48 MET DST

Órzytkownik "rs" napisał:
> dwa: a probowales kiedys reperowac wspolczesny sprzet? z pewnoscia nie.

eee, ostatnio zreperowałem trzy zepsute płyty główne od PC i nawet udało się
bez specjalistycznego sprzętu:O)

dlatego jak zobaczyłem ten stary telewizor gdzi siedzi kilkaset lamp i na
dodatek w nieporęcznej konstrukcji, gdzie nie ma do niczego łatwego dostępu,
zresztą najpierw musiał bym obczaić działanie tych stonożnych lamp:O)

> sprobuj otworzyc np. byle jaka gowniana drukarke plujke, ktora
> jest dostepna za jakies 100zl. zobacz co jej dolega, zreperuj i
> zamknij. zoabcz ile ci to czasu zajmie, chocby samo otwarcie. policz
> po jakies sensownej stawce godzinowej. to juz prawdopodobnie bedzie
> mniej wiecej tyle co drukarka jest warta.

niska cena jest osiągana przez masową produkcję, dlatego naprawa detaliczna
nie może się opłacać, musiał by to robić producent i też w skali masowej