Re: Wymiana dysku

Autor: Jan Kozlowski <antyspam_at_pl.pl>
Data: Wed 08 Jul 2009 - 19:03:51 MET DST

On Wt 07 lip 2009 09:05:37p Dawid <maniera@neostada.pl> wrote in
news:h306e3$glv$1@atlantis.news.neostrada.pl

> Mam zamiar wymienić stary, mały dysk Sata na nowy, większy.
> Na starym są 3 partycje C,D,E.Na nowym będą również partycje C, D, E,
> ale większe.Chcę wszystko przenieść na nowy dysk,tzn.
> system z C na nowe C i tak po kolei każda partycja.
> Czy tak sklonowany dysk normalnie zadziała, czy o czymś zapomniałem?
> Całego dysku jeszcze tak nie przenosiłem.

Jestem doslownie pare minut po identycznej operacji. Uzylem windzianego
narzedzia xxclone. Partycje robisz recznie np. windowsowym disc
managerem, potem uzywasz xxclone do skopiowania plikow i zaklikujesz
jeszcze jedna opcje, aby przeniesc mbr i boot sector. Nastepnie wyjmujesz
stary dysk i pod ten sam kabel wpinasz nowy.

Pozdrawiam