Re: MAC co za i przeciw?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Wed 08 Jul 2009 - 18:25:53 MET DST

On Wed, 8 Jul 2009 15:51:22 +0000 (UTC), MK <userneme@hostname.com>
wrote:

>Rzut oka na iMaca, mini czy macbooka wystarcza, żeby zauważyć, że pewnie
>nie będzie to tak proste i wygodne jak w przypadku poczciwego
>stacjonarnego "blaszaka".
>A co wtedy z gwarancją? Maki nie są plombowane?

jak pisalem w odpowiedzi do RF. zle porownanie. nie pamietam by
jakiekolwiek stacjonarne makowki z jakimi mialem doczynienia byly
plombowane i zawsze w nich grzebalem.

>I nie jestem przeciwko makom tylko w ogólności przeciwko systemom
>zamkniętym bez jasno określonego, otwartego standardu i dostępnych
>osobno części dla zwykłego odbiorcy.

sadze, ze to sluszne podejscie. ale ...

>Bo to zawsze działa przeciwko konsumentom. Nawet tym, których interesuje
>tylko gotowe, małe pudełko.

... nie wszyscy konsumenci tak samo podchodza do swojego sprzetu.
jesli im makowka dziala i robi to co chca, to dlaczego ich wysmiewac,
razem z ich sprzetem i firma go produkujaca? <rs>