Re: wybór monitora

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_o2.pl>
Data: Wed 08 Jul 2009 - 16:40:52 MET DST

Animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> w wiadomości
<news:h2n7u8$sdu$1@node2.news.atman.pl> napisał/a:

> A dlaczego nie Dell?
> Teraz żałuję, że Della nie kupiłam zamiast Philipsa.
> U mnie na osiedlu w sklepie Euro mają te monitory. Popatrzyłam na obraz
> jak pracownik wpisywał coś i byłam zachwycona.
> Nie było jakiegoś ordynarnego świecenia a obraz był ostry i super.

Taka drobna podpowiedź: wszystko jest względne, ordynarne świecenie też.
Mam w robocie taki beznadziejny monitor - licha jakość obrazu, świeci w oczy
nie do wytrzymania. Musiałem przełączyć kolory na "zimne" i zmniejszyć
kontrast do 25/100, bo nie szło wytrzymać. A i wówczas nie było za dobrze,
jeśli tylko w pokoju zrobiło się ciut ciemniej, biegłem zapalać światło
(sufitowe).
Tyle że... siedziałem przodem do okna, czyli monitor był tyłem do źródła
światła. Teraz siedzę tyłem i nieco bokiem do okna, monitor jest przodem do
okna, światło z okna pada na niego i - przestał być aż tak beznadziejny.
Zwiększyłem kontrast do 40/100, co polepszyło nieco jakość obrazu, i mimo to
nie ma (lub prawie nie ma) tego efektu świecenia, jaki był w poprzednim
położeniu.
Może po prostu spróbuj zrobić niewielkie "przemeblowanie" u siebie, a ten
Philips może też przestanie być aż tak "ordynarny"...

Pozdrawiam,
  Gargamel

--
"To mówiłem ja, Jarząbek Wacław, trener drugiej klasy."