Re: Standardy MIL-STD 810F w laptopie

Autor: Chrispl27 <costam_at_wp.pl>
Data: Wed 08 Jul 2009 - 09:40:24 MET DST

Zdecydowanie najlepszym pomysłem jest kupienie używanych
http://allegro.pl/item682704018_pancerny_panasonic_cf_29_centrino_1_3_dotykowa_mat.html
- to jako PRZYKŁAD

http://allegro.pl/item680409544_panasonic_toughbook_cf_28_matryca_dotykowa_cf28.html
- słabszy ale aplikacje diagnostyczne pociągnie ... a zapewniam wszelkie
UPADKI itp. wytrzyma , nikt nie będzie się musiał z nimi cackać... mogę
tylko polecić zamianę dysku 1,8" (chociaż tam pewnie jest 2,5") na jakiś
najtańszy SSD ... najlepiej OCZ Vertex 30 GB. Taki dysk zrekompensuje
wydajność do tego stopnia że laptop będzie zachowywał się wzorowo
(najwolniejsze w tych kompach są własnie dyski w podgrzewanych komorach ,
mają tylko 4200 rpm aby wytrzymywać upadki , najlepszy pomysł to ten laptop+
dysk SSD).