dobra nagrywarka dvd-ram?

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Tue 07 Jul 2009 - 13:10:21 MET DST

polecicie jakis sprzet ktory nagrywa dvd-ram bez problemow?
bylo by fajnie gdyby byl na sata

obecny SH-S203P zaczal ciagle wywalac mi blad zarowno podczas
nagrywania jak i kasowania, na roznych plytkach dzieje sie to
zawsze w tym samym miejscu i slychac jak sie tam "meczy"
wiec jest to kwestia sprzetowa i czas na zmiane

nagrywarka bedzie tylko do dvd-ram i tylko na ich bezproblemowej
obsludze mi zalezy - jedyny warunek to zeby byla gdzies dostepna
jako nowa