Re: Jaka jest przeciętna długość życia robaczka podmatrycowego?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_o2.pl>
Data: Tue 07 Jul 2009 - 11:39:15 MET DST

Paweł Ubysz <puby@WYWALwp.pl> w wiadomości
<news:h2v0k8$772$1@inews.gazeta.pl> napisał/a:

> Może w mieszkaniu co jakis czas sprzątasz ? Bo IMHO to taki robalek musi sie
> miec gdzie ulęgnąć.....

Tak, geniusze :P, pewnie musi - np. w którymś z dwóch sąsiednich ogrodów;
bardzo podobny jest tutaj inny robaczek - tak bardzo, że to pewnie to samo,
tylko wersja latająca.
U nas na wsi nawet w blokach, ale tych sąsiadujących bezpośrednio z polami,
są dodatkowi "lokatorzy" - nawet wtedy, jak lokator próbuje zasrać się na
śmierć ze sprzątania (co widać w całym mieszkaniu)...

Pozdrawiam,
  Gargamel

--
"Piętenko na czółeczko i kijeczek w dupeczkę zdrabniaczom"