Re: Dziwne zachowanie internetu

Autor: Zenon Zygzak <zigzak09_at_gmail.com>
Data: Mon 06 Jul 2009 - 22:16:46 MET DST

W dniu 2009-07-06 21:30, G Nowak pisze:

> Wybacz ale ilosc podanych przez Ciebie detali pozwala jedynie na
> uzycie szklanej kuli.

Może to i jest sprawa sprzętowa sprzęt jest już archaiczny godzinę temu
internet działał a teraz już nie może to rzeczywiście winien jest tu
komputer niestety nie mam drugiego komputera więc nie mogę sprawdzić jak
internet będzie się zachowywał na sprawnym nowoczesnym sprzęcie.
Internet to radiówka.