Re: Dyski SSD & System

Autor: Tomasz Bątor <mis_at_koralgol.pl>
Data: Mon 06 Jul 2009 - 19:04:48 MET DST

Dnia Sun, 05 Jul 2009 20:38:14 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Nie, nie uwzględniałem i nie mam zamiaru uwzględniać. Dysk
> przeznaczony do masowej sprzedaży ma działać z istniejącym

No właśnie. Wiele można powiedzieć o SSD, ale nie to, że są przeznaczone do
masowej sprzedaży.

> oprogramowaniem i systemem podziału dysku na partycje bez
> konieczności kombinowania. I skoro dyski Intela (i wiele
> innych) to potrafią, a OCZ Core nie, to znaczy, że z Core
> jest coś nie tak.

I tak i nie, tzn zakładając, że na nowym dysku zainstalujemy nowy system
(tu: Vista) to będzie dało się przeżyć. A samo Core z tego co pamiętam
pojawiło się na długo przed Intelem, nie mówiąc już o Indilinx.

t.

--