Re: Zasilacz MODECOM PREMIUM 500W proszę o opinię

Autor: Patryk Włos <patryk.wlos_at_invalid.peel>
Data: Mon 06 Jul 2009 - 17:30:07 MET DST

> Płaciłeś gówniane pieniądze za gówniane modele zasilaczy. Znaczy się
> firma uczciwa ;)

1. Podobnie z obudowami - wszystkie są ładne i nawet przestronne w
środku, ale co chwila się człowiek nacina, że coś do czegoś nie pasuje,
coś za krótkie, coś za długie, coś źle wygięte, źle wywiercone itd.

2. Tylko chciałem zauważyć, że jakoś inne firmy potrafiły w tym
segmencie cenowym dostarczyć sprzęt lepszej jakości. Nie jakoś mocno
lepszej, ale jednak lepszej.

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com