Re: Niedrogi Notebook 17"

Autor: Piotr M <xxx_at_xxx.xx>
Data: Mon 06 Jul 2009 - 01:11:51 MET DST

Krzysiek pisze:

> Wstępnie się rozglądałem i widzę, że jest całkiem sporo siedemnastek w tej
> klasie cenowej, ale po przerzuceniu kilku recenzji zauważyłem też że
> większość ma spore wady.

Proszę Cię, bądź litościwy dla ludzkości i może będziesz tak skory i
napiszesz jakie wady mogą mieć laptopy dla twoich wymagań:

(do pisania, nie musi mieć wydajnego procesora, ani
karty grafiki, super baterii oraz multum wyjść, ale przydałaby się
przyzwoita klawiatura i wyświetlacz (najlepiej matowy).)

Bo IMO każdy wg kryteriów sprosta Twoich wymaganiom
http://www.skapiec.pl/site/cat/17/filtr/_0_12870_0_0_0_0_0_0_0_0

Co do matrycy matowej to już sobie poszperaj.

--
pzdr, Piotr M
"Stirlitz musiał coś załatwić w Kancelarii Rzeszy. Podszedł do okienka,