Re: LAN kablowo-bezprzewodowy

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 05 Jul 2009 - 13:51:44 MET DST

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@gazzeetta.pl> napisał w wiadomości
news:h2pioh$fp3$1@news.interia.pl...

> w celu...? Mozesz mnie oświecic? Człowiek sie całe zycie uczy...

Celow jest duzo... skoro ma dostep do internetu, to ma tez dostep do sieci
lokalnej i pozwala odtwarzac streamingi z sieci lokalnej (czytaj - z
domowego peceta). Oczywiscie nie jest to takie proste, jak DVD odtwarzajace
DIVX (bo trzeba sie przebic przez DLNA i jego zabezpieczenia antypirackie),
ale jak najbardziej mozliwe.
Sa broadcasty internetowe, ktore mozna odbierac za pomoca LANu, pewnie
znajdzie sie tez pare innych zastosowan....
Podobno da sie tez aktualizowac firmware tego telewizora :D przez internet,
ale nie wiem, czy to nie plotki...
Generalnie jest to tez pewna alternatywa dla kabli transmisyjnych typu Jack,
SCART czy HDMI (oczywiscie ze swoimi ograniczeniami), gdzie zrodlo
transmisji jest nieco... dalej :)

Pozdrawiam
Michal