Re: MAC co za i przeciw?

Autor: grafi <grafi_at_poczta.one.pl>
Data: Sat 04 Jul 2009 - 11:20:15 MET DST

Adam pisze:
> Witam
>
> Chciałbym się dowiedzieć czegoś w temacie MAC-ów:
> - co za
> - jakie przeciw
> - o co chodzi z tym, Ĺźe MAC jest wydajniejszy i dlaczego

W domu mam pc, w firmie maca. Do wszystkiego idzie sie przyzwyczaic.
Jesli chodzi o wydajnosc, to teraz mozna porownac sprzet 1:1. Sam osx
jakos nie powala, nawet porownujac do mojej visty (ktora ma zla opinie),
ani wydajnoscia, ani stabilnoscia.

Macowy "dizejn" obok estetycznych plusow ma swoje minusy. Macowa myszka
z ergonomia i funkcjonalnoscia ma niewiele wspolnego (mam duza dlon,
przyzwyczailem sie do myszek z kilkoma przyciskami). Sluchawki do ipoda
tez warto wymienic.

Jak lubisz grzebac w czesciach, krecic, bierz pc.

Z oprogramowaniem nie jest zle. Trzeba przelamac kilka przwyczajen, isc
na kompromis i znajdziesz potrzebny soft.

Zdecydowanie latwiej bedzie ci przejsc z windowsa na osxa niz na linuxa.

--
grafi
Asus RampageII|Intel i7 920+Thermalright U-120extreme+NoctuaP112|12GB