Re: jeden monitor +2 kompy

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 04 Jul 2009 - 03:57:42 MET DST

Dnia 3.7.2009, ToMasz napisał(a):

> Potrzebuje najtanszego rozwiazania umożliwiającego oglądanie obrazu z 2
> komputerów na jednym monitorze. drugi komp, myszki i klawiatury niema.
> Znalazłem przełącznik KVM, ale straszą mnnie ze jakieś specjalne kable
> vga są potrzebne. prawda to?

Specjalne? Typowe. Choć faktem jest, że na większe odległości potrzebny
jest lepszy kabel, ale to niezależnie czy masz KVM, czy też nie. Przy
typowych zastosowaniach (rozdzielczość) sam KVM ma pomijalny wpływ na
jakość obrazu.

> Problemem są oczywiście finanse. jak mam zapłacić za kvm20zł, 2 kable po
> 25zł + przesyłka, to.... zastanawiam sie nad przechodzonym LCD 15" - też
> by było dobrze. (niestety przechodzony CRT 15" sienie zmieści.)

Niestety, ale to kosztuje. Możesz poszukać czegoś ze zintegrowanymi
kablami. Fotka poglądowa
http://photos04.allegroimg.pl/photos/oryginal/666/95/86/666958698
Możliwe, że wyjdzie taniej.

--