Re: wybór monitora

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Fri 03 Jul 2009 - 21:17:38 MET DST

Osoba tomek_kry@poczta.onet.pl napisała na pl.comp.pecet:

> Mógłby mi ktoś doradzić przyzwoity monitor 19" 4:3 i/lub 22" 16:9 lub
> 16:10 ?
> W pracy mam samsunga 943N i jestem zadowolony, choć mój stary, lecz
> psujący się crt (przynajmniej do oglądania zdjęć) jest oczywiście
> lepszy.

Przede wszystkim obraz lepszy niż na CRT do przeglądania zdjęć
dostaniesz, ale nie na matrycy TN (chciałbym, żeby mnie tu ktoś
poprawił :) ).

O matrycach tu: http://www.pchardwarehelp.com/guides/lcd-panel-types.php

O tym, co jest dostępne z tymi matrycami tu:
http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/browse_thread/thread/3ee6802f684c3e70/76ade01e6b1cc2bb?hl=pl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=marcin+kocur+LCD#76ade01e6b1cc2bb
i tu:
http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/browse_thread/thread/f20e1fab5bf5e9c1/8762119646f90fb4?hl=pl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=marcin+kocur+LCD#8762119646f90fb4

Kupiłem w końcu Della 2005FPW, który miał obraz tak piękny, że aż
postawiłem go zamiast ramki w pokoju na jakiś czas :]. W końcu się go
jednak pozbyłem, bo na te zmiany jasności pod różnymi kątami nie dało
się patrzeć. Tak, mimo S-IPS.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur