Re: Co sadzicie o tym. Oplaca sie kupic?

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 03 Jul 2009 - 14:32:58 MET DST

Użytkownik "x-men" <Dreamer@interia.pl> napisał w wiadomości
news:h2kb9f$fj2$1@news.interia.pl...
> Zastanawiam się nad zakupem antywirusa
> http://www.allegro.pl/item671714841_arcavir_2009_home_protection_5_stanowisk_pen_2gb.html
>
> Czy cos takiego bedzie odpowiednie jesli mam w domu trzy komputerki (1
> stacjonarny 2 notebooki) ?

Swoją drogą nie przepadam za tym programem. Komputer pracuje z nim jakoś
dziwnie szczególnie gdy system nie jest świeży. Gdy włączymy firewall
surfowanie staje się udręką.
Wciskają go do szkół i pewnego razu gdy system załapał wirusa z pena to nie
dało się go inaczej uratować jak sformatować i założyć ponownie. Wirusa i
tak złapał ale ze skutkiem śmiertelnym. W każdym innym wypadku wystarczyłoby
pliki wirusa usunąć z dysku a system nadal działałby poprawnie.