Re: Co sadzicie o tym. Oplaca sie kupic?

Autor: Oli <OlisadebeF_at_aol.com>
Data: Fri 03 Jul 2009 - 11:30:38 MET DST

  x-men napisał:

> Czyli uwazasz ze ten firewall w tym oprogramowaniu jest kiepski ?

To zależy jakie ktoś ma potrzeby.
Ja mam firewall wyłączony z powodu jednego (istotnego dla mnie) problemu
: w arcavirze nie można zablokować konkretną aplikację xyx.exe by nie
kontaktowała się z internetem - można jedynie zablokować port przez
który kontaktuje się z internetem - nie jest to wygodne.
Reszta opcji firewalla jest OK

--
  Oli