Re: Karta Compact Flash Ethernet

Autor: Artur Frydel <artur.frydel_at_gmail.com>
Data: Thu 02 Jul 2009 - 21:02:19 MET DST

Pszemol wrote:

> A rozważałeś kupno wifi access point?
> Jego podłączyłbyś do sieci kablem, a dalej jechał wireless... :-)

To nie wchodzi w rachubę. Kablowy ethernet dla pda potrzebuję tylko w
przypadkach gdy jestem w sieci LAN a nie mam akurat laptopa pod ręką.
Zdarzało się już tak że musiałem wpiąć się do sieci i zbadać (np; pingiem)
jakiś segment tejże sieci - taki kieszonkowy pda z malutką kartą cf jest
do tego idealny.

--
Artur 'Bzyk' Frydel
"W Królestwie Środka nigdy nie wiadomo, co jest przysłowiem, a co zwykłą