Re: czy sa takie plyty glowne - inaczej

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu 02 Jul 2009 - 10:18:33 MET DST

On Thu, 02 Jul 2009 09:13:58 +0200, CeBeR
<n_o_s_p_a_mcebrzyq@interia.pl> wrote:

>Nie - tego typu zapis przywraca właściwe znaczenie określeń "firmowy
>komputer" i "producent komputera".

No to teraz zastanów się przez analogię nad określeniem samochód i
jego producent. Jak sie przyjrzysz to włosy stają dęba. Właściwie to
tylko obudowę (karoseria) jest produkcji firmy sygnującej samochód.
Silnik, skrzynia, elektroniak, oświetlenie, fotele, szyby i srylion
innych części robią wyspecjaliozwne firmy. A dana fabryka tylko to
składa według specyfikacji. I potem dziwisz się że taka pięna marka
jak Volvo ma w sobie silniki i skrzynię robioną przez Peugeota.

W komputerach masz tak samo. Co z tego że firma robi sam płyty głowne
jak buda i zasilacz jest robiony na ich zlecenie. Pamieći i procek też
z innej firmy. Napedy też. No i jakie wtedy znaczenie ma określenei
"firmowy" i "producent"? Minęły czasy gdyjedna firma produkowała
złożone produkty sama od A do Z. Po prostu taniej jest kupić to czego
nei robi się samemu od wyspecjalizowanych dostawców.

Zdrówko