Re: intel GMA, wyjście DVI i 1680x1050

Autor: Fonon <fonon_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 01 Jul 2009 - 22:42:43 MET DST

BartekK napisał(a):
> nie chodzi o powerstripa i _wymuszenie_ rozdzielczości. Bo na wyjściu
> VGA ta rozdzielczość występuje i działa ok,
To, że na VGA działa, nie znaczy że na DVI-D będzie też działać - zwykle
na DVI-D dostępne rozdzielczości są mniejsza.

> info z ddc monitora. Chodzi mi o to, czy ktoś podłączył monitor z
> 1680x1050 do wyjścia dvi w takiej płycie, i czy:
> - wykryło mu tą rozdzielczość i ustawiło taką,
A co "wykryło i ustawiło"? Samo, to się nic nie dzieje.

> czy też wykrylo, ale
> ustawiło niższą (1600x1050?)
> - jak ustawiło 1680, to czy wyświetlało, czy czarny ekran
> - jak ustawiło 1600, to czy rozciągnięte czy 1:1 pixele (ramka/paski po
> bokach)

Nie wykryło i ustawiło, tylko jak jest ustawiona określona
rozdzielczość, to monitor może obraz skalować lub wyświetlać 1:1
(zostawiając czarne pasy, gdy jest mniejsza rozdzielczość niż natywna).
f.