Re: Jaka kamera USB?

Autor: vcore <mail*wytnij*_at_vcore.pl>
Data: Wed 01 Jul 2009 - 21:23:40 MET DST

tg pisze:
> "vcore" <mail*wytnij*@vcore.pl> wrote in message
>
> to zwiekszenie czasu ekspozycji, ilosc fps spada znaczaco
No to akurat tez priorytet nie jest dla mnie, bo swiatlo wlaczyc zaden problem

> w kamerce za 100 pln zazwyczaj siedzi przecietna optyka i matryca, wiec
> obraz po zblizeniu i przycieciu bedzie raczej nieciekawy

Szczerze, to myslalem ze to polega na tym ze caly obiektyw sie porusza
Nie wiedzialem ze to dziala w taki sposob...

> jezeli faktycznie mozna gdzies znalezc logitecha 9000 za $49 to na twoim
> miejscu bym sie nie zastanawial, mam i polecam, dodatkowa jej zaleta jest
> autofocus

Wlasnie w tym problem ze niemozna, a nawet jesli by mozna bylo to jest poprostu zadrogi, gdybym mial
z kamerki korzystac codziennie przez dlugi czas to rzeczywiscie bym sie wiele nie zastanawial,
widzialem zrzuty ekranu z tej kamerki i sa naprawde swietne... problem w tym ze kamery potrzebuje na
doslownie kilkanascie razy

Tak czy inaczej 50$ na kamerke to bardzo duzo, po doliczeniu VAT, Cła i przesyłki wychodzi grubo
ponad 220zł... a ja wiecej jak 100zł niezamierzam wydawac - a głowny powód to to, ze owej kamerki
potrzebuje jedynie na 2-3miesiace (ok. 2 razy w tygodniu), nie dluzej

Pozdrawiam,

--
Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl