Re: Jaka kamera USB?

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Wed 01 Jul 2009 - 20:37:07 MET DST

"tg" <aa@bb.cpl> wrote in message
news:65f3$4a4b9b47$59641b7f$13409@news.upc.ie...
> "vcore" <mail*wytnij*@vcore.pl> wrote in message
>
> to zwiekszenie czasu ekspozycji, ilosc fps spada znaczaco

> w kamerce za 100 pln zazwyczaj siedzi przecietna optyka i matryca, wiec
> obraz po zblizeniu i przycieciu bedzie raczej nieciekawy

Dokładnie! Oszczędność nie popłaca, naprawdę...

> jezeli faktycznie mozna gdzies znalezc logitecha 9000 za $49 to na twoim
> miejscu bym sie nie zastanawial, mam i polecam, dodatkowa jej zaleta jest
> autofocus

Te $49 to była okazja bo wabili klientów do sklepu na jakąś wyprzedaż.
W normalnej sprzedaży jest tu w USA za $79.97 netto, a nie jak na
stronie producent sugeruje $99... http://www.frys.com/product/5323928
Tu jest za $75.99:
http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16826104074

W ten weekend jest święto 4th of July to pewnie znów będą wyprzedaże
i coś fajnego trafi się za pół ceny... :-)

Budżet rzędu 100zł na kamerę ustawiony to moim zdaniem pomyłka.
No chyba że ktoś lubi używać na codzień przestarzałego dziadostwa.
Warto dopłacić i kupić porządną kamerę - jakość obrazu S-klasa, polecam.