Re: Zewnetrzny dysk - USB czy ethernet ?

Autor: Bartek Wiecek <dante_at_ciach.eranet.pl>
Data: Wed 01 Jul 2009 - 16:44:49 MET DST

"Patryk Włos" <patryk.wlos@invalid.peel> wrote in message
news:h2fph5$qdu$1@opal.icpnet.pl...
> Z tym, że to jest ta najniższa półka - w wyższej może być inaczej.

a ja właśnie mam takowego z ciut wyższej półki (tez bez szaleństwa)
działa toto bardzo dobrze.
z cech in minus w stosunku do rozwiazania USB - ethernet jest wolniejszy
wiec demonem prędkości w transmisji danych toto ie jest ale przy gigabitowym
interfejsie nie stanowi to większego problemu i w codziennym uzytkowaniu nie
stanowi to problemu...
reszta to same zalety :-)))
pzdr
b.