Re: Dylemat z wyborem procesora

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 01 Jul 2009 - 09:28:47 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Vituniu"
>Te tanieja zdecydowanie szybciej niz Win... Serio.

Jakoś mam wrażenie, że dla piętnastolatka nieistotne jest to, że za pół
roku gra będzie kosztować połowę tego, co teraz. Niestety.
Co nie zmienia faktu, że nie należy popierać łamania prawa (bo, nie
oszukujmy się, na tym zestawie wyląduje zaraz jakaś Vista Stadion
Edyszyn, albo coś podobnego).

>Z mojej strony EOT,

ditto

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Such booboos are generally harmless, so keep
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' going.(TeX)