Re: Samsung HD103UJ - i zniknął mi katalog

Autor: Kot Prezydenta <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Wed 01 Jul 2009 - 09:15:03 MET DST

Użytkownik "Jan" <kwlsk5@gmail.com> napisał w wiadomości
news:48501ffd-530d-4e41-a77c-1fb13edeb554@z9g2000yqi.googlegroups.com...

> a skad pomysl ze to dysk jest nie teges?

>katalog sam zniknął to raz

nie prawda, katalog zniknął jak zrobiłes reset podczas gdy system operacyjny
coś w nim robił (zapisywał)

>dwa: sam się uruchomił CHKDSK po restarcie windy...

A to już zupełnie nie musi być związane z dyskiem, co więcej w tym
konkretnym przypadku było wynkiem nieprawidloowego zamknięcia systemu i
błedami na dystku powstałymi w wyniku tego dzialania

ja bym zmienił operatora bo jak widać nie myśli